دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مهدی‌ کیانی: گسترش می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد/ در مورد تراکتور حرفی ندارم

هافبک گسترش فولاد گفت: با حفظ جایگاه خود در لیگ برتر نیم نگاهی به بالای جدول داریم و این پتانسیل را داریم که به آسیا صعود کنیم.
کد خبر : 49942

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد شرایط گسترش فولاد در تعطیلات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «تمرینات خوبی را برگزار کردیم، تعطیلات لیگ برتر برای همه تیم‌ها مشکل آفرین است، باید چند بار در طول فصل بدنسازی کنیم و این کار موجب مصدومیت بازیکنان می شود اما با تدابیر کادر فنی تیم به مشکل خاصی برنخوردیم. در این مدت دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا با حداکثر آمادگی به مصاف تیم استقلال خوزستان برویم.»


وی افزود: «متاسفانه تعطیلات لیگ برتر خیلی زیاد است و این برای تیم ما که قبل از تعطیلات نتایج خوبی را گرفته واقعا آزار دهنده است و من امیدوارم که مسئولان سازمان لیگ فکری به حال تیم ها بکنند که لیگ از این وضعیت نجات پیدا کند.»


بازیکن خط میانی گسترش فولاد در مورد نتیجه گیری خوب این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر گفت: «گسترش هر سال استرس سقوط داشته اما امسال کادرفنی به خصوص فراز کمالوند تیمی را آماده مسابقات کرده که ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است. اگر چه شرایط لیگ برتر امسال خیلی متفاوت از سال های گذشته است و اصلا نتایج قابل پیش بینی نیست اما به هر حال گسترش این فصل پتانسیل بالایی دارد.»


کاپیتان‌سابق تیم تراکتورسازی در مورد تکیه زدن تیم گسترش فولاد به جایگاه پنجم جدول‌رده بندی گفت: «ما امسال پتانسیل بالایی داریم اما نباید فراموش کنیم که به درستی باید در طول فصل از این توانایی استفاده کنیم. به نظرم تازه در ابتدای راه هستیم و نباید تصور کنیم در ادامه به سادگی می‌توانیم حریفان را شکست دهیم. این فصل سطح بازی‌ها به هم نزدیک است و ما هم تلاش خواهیم کرد که با حفظ جایگاه خودمان در جدول رده‌بندی نیم نگاهی هم به رده‌های بالای جدول داشته باشیم . فکر می کنم امسال اگر کمی خوش شانس باشیم بتوانیم رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم و چه بسا حتی شانس این را داشته باشیم که در میان تیم‌هایی قرار بگیریم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم. اتفاقی که دور از دسترس تیست.»


کیانی در مورد هدف گذاری باشگاه گسترش برای فصل آتی تصریح کرد:« هدف گذاری باشگاه برای فصل جدید کسب رتبه ای در خور نام گسترش فولاد است، تیم ما امسال با حضور بازیکنان جوانی چون داریوش شجائیان و همچنین محسن سیدی که بسیار با استعداد هستند می‌تواند به آسیا هم برسد و امیدوارم خوش شانس هم باشیم.»


کاپیتان سابق تیم تراکتور در مورد شرایط نامطلوب تیم تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور هم گفت: «در مورد تراکتور حرفی ندارم هر چه بوده گذشته و من بازیکن گسترش هستم. نمی‌توانم در مورد این تیم صحبت کنم چون بازیکن تیم دیگری هستم. برای تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها موفق باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب